کفپوش پلی یورتان

کفپوش های پلی یورتان از نوع کفپوش های دو جزئی می باشند که از خواص و قابلیت های متفاوتی برخوردار هستند. در واقع این کفپوش ها بدون حلال بوده و از چسبندگی بالایی به سطوح مختلفی همچون سطوح فلزی، چوبی و بتنی بهره می برند. این نوع کفپوش دارای انواع مختلفی همچون کفپوش پلی یورتان ورزشی، صنعتی، آنتی استاتیک و ضد خش است. لازم به ذکر است که این کفپوش ها از کاربردهای بسیاری بالایی برخوردار هستند.

از جمله کاربردهای این نوع کفپوش ها می توان به استفاده آن در کفپوش های بیمارستان و درمانگاه‌ ها اشاره کرد. همچنین این کفپوش یک گزینه مناسب برای پوشش کارخانجات، کارگاه ها و انبارها به شمار می آید. از دیگر کاربردهای کفپوش های پلی یورتان می توان به مناسب بودن آن جهت کفپوش پارکینگ‌ عمومی و منازل، کفپوش مراکز تجاری و فروشگاهی و کفپوش سالن ورزشی اشاره کرد.

کفپوش پلی یورتان ویرا

[ ویرا اپوکسی، مطمئن در خرید انواع کفپوش پلی یورتان ]

تولید کفپوش پلی یورتان_ویرا اپوکسی

انواع کفپوش پلی یورتان

چنانچه به‌ دنبال کفپوشی می‌گردید که چسبندگی بالا داشته و بتواند در برابر رطوبت از خود مقاومت زیادی نشان دهد، کافی است نام پلی یورتان را به‌خاطر بسپارید. این محصول که دارای انواع مختلفی است، به تمامی سطوح همچون سطوح فلزی، بتنی، چوبی و پلاستیکی به‌خوبی چسبیده و می‌تواند چیزی که در ذهن خود دارید را به ‌اجرا در آورد. اغلب از کفپوش پلی یورتان برای سالن‌های بزرگ همانند سالن‌های ورزشی استفاده می‌شود. ویرا اپوکسی می‌تواند 0 تا 100 طراحی، اجرا و نصب این رزین بدون نیاز به حلال را با قیمتی مناسب برایتان انجام دهد.

تولید و ارائه ی انواع کفپوش پلی یورتان

تولید و ارائه انواع کفپوش پلی یورتان کار هر گروهی نیست. در واقع ما طیف زیادی از محصولات شیمیایی ساختمان را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی تولید و روانه بازار می کنیم.

فروش کفپوش پلی یورتان به سراسر ایران توسط ویرا اپوکسی

علاوه بر تولید کفپوش های پلی یورتان گروه متخصص ما این کفپوش ها را با بالاترین کیفیت به فروش می رساند. در واقع مشتریان با مراجعه به سایت ما می توانند از قیمت و قابلیت های کفپوش های پلی یورتان مطلع شوند و یک مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنند. بهتر است بدانید تولید کفپوش  پلی یورتان تخصص ماست. با انتخاب ما می توانید از کیفیت محصولات انتخابی خود مطمئن شوید. همچنین ما کفپوش های پلی یورتان مرغوب و با کیفیت را با قیمت مناسب به دست مشتریان خود می رسانیم.

مزایای استفاده از کفپوش پلی یورتان برای سطوح مختلف

  • اجرای راحت و در کمترین زمان ممکن

  • برخورداری از مقاومت کششی بسیار بالا

  • استفاده در درزهای اجرایی سرد و درزهای انبساط بتن به عنوان کفپوش های الاستیک

اجرای کفپوش پلی یورتان مدل ورزشی با ویرا اپوکسی

کفپوش پلی یورتان در هر مدل نمی‌تواند برای سالن‌های ورزشی مورد استفاده قرار گیرد؛ چراکه تمامی مدل‌ها انعطاف کافی را ندارند. این نوع، تنها مخصوص باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی است. با‌توجه به ویژگی‌های اصلی رزین اپوکسی ورزشی همچون انعطاف‌پذیری بالا و مقاومت در برابر ضربه، این امکان برایتان فراهم می‌شود که از آن در چنین مکان‌هایی استفاده کنید. برخی گمان می‌کنند باید با گذشت زمان، این کفپوش را تعویض کنند؛ اما نوع مخصوص ورزشی مقاومت بالایی داشته و کیفیت آن به‌مرور زمان از‌بین نمی‌رود.

کفپوش پلی یورتان مدل 3 بعدی

برای ساخت این مدل، از حالت پرسپکتیو استفاده می‌شود. این حالت می‌تواند در وهله اول بیننده را به خود خیره کرده و جلوه‌ای بسیار جذاب داشته باشد. با نصب کفپوش پلی یورتان سه‌بعدی می‌توانید نمایی متنوع و خارق‌العاده داشته باشید. هنگام نصب این مدل، تصاویر زاویه‌دار در کنار تصاویر نیمه‌شفاف قرار می‌گیرند تا این حالت را به‌اجرا در آورند. انجام این کار به مهارت بالایی نیاز داشته و هر فرد عادی نمی‌تواند از پس آن بر بیاید. اغلب افراد از آن برای کف حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند. می‌توان از ضد‌لغزندگی، ضد‌خش‌بودن، مقاومت در برابر خراش و سایش و همچنین مقاومت در برابر انواع شوینده‌ها، به‌عنوان اصلی‌ترین ویژگی‌های این نوع نام برد. با‌توجه به همین ویژگی‌ها است که می‌توان از آن برای چنین مکان‌هایی استفاده کرد. البته کفپوش پلی یورتان مدل سه‌بعدی تنها برای این کاربری‌ها نبوده و بنا‌بر عایق صوتی و حرارتی بودن، می‌توانید آن را در برخی فضا‌های دیگر هم به‌کار ببرید؛ از آنجایی‌که این محصول آب و رطوبت را از خود عبور نمی‌دهد، شرایط نگهداری ساده‌ای داشته و طبق همین شرایط ماندگاری بالایی هم خواهد داشت.

کفپوش پلی یورتان مدل ضد باکتری

این نوع که با نام آنتی‌باکتریال هم شناخته می‌شود، به‌صورت یکپارچه نصب شده و هیچ جای درز و نفوذی برای آن وجود نخواهد داشت. همان حالت صاف باعث می‌شود که باکتری‌ها و میکروب‌ها جایی برای رشد نداشته باشند. با‌توجه به همین ویژگی کفپوش پلی یورتان ضد‌باکتری، اغلب از آن برای مکان‌های بهداشتی همچون بیمارستان و همچنین فضا‌های پر‌تردد استفاده می‌شود. برای انتخاب رنگ ان دست‌تان باز بوده و می‌توانید حتی روی آن طراحی کرده و خط‌هایی را بکشید. می‌توان از کشتارگاه‌ها، صنایع غذایی، شرکت‌های صنایع دارویی، اتاق عمل و بسیاری از فضا‌های بهداشتی دیگر به‌عنوان مکان‌هایی نام برد که می‌توان از این محصول استفاده کرد.

کفپوش پلی یورتان نوع صنعتی

از آنجایی‌که این مدل از کفپوش پلی یورتان مقاومت بسیاری داشته و می‌تواند در برابر مواد شیمیایی و خورنده دوام بیاورد، از آن برای سالن‌های صنعتی استفاده می‌شود. چنانچه می‌خواهید لوله‌هایی که در این محیط‌ها استفاده می‌شوند را در برابر این مواد خطرناک مقاوم کنید، کافی است از این نوع رزین بهره ببرید. نصب و اجرای آن کار چندان سختی نبوده و کافی است همه چیز را به ما بسپارید. با‌توجه به آنکه نصب این محصول آسان است، وقت زیادی را هم برای نصب نمی‌گیرد.

کفپوش پلی یورتان مدل مخصوص پارکینگ

رمپ پلی یورتان یا همان کفپوش پارکینگ وزن پایینی داشته و همین مسئله می‌تواند سبب کمتر‌شدن هزینه‌ها شود. با‌توجه به همین مسئله وزن کم، می‌توانید آن را روی بسیاری از سطوح همچون آسفالت، بتن، فلز، موزاییک، سنگ، چوب و… نصب کنید. کفپوش پلی یورتان مخصوص پارکینگ، برای پارکینگ‌های چند‌طبقه، پارکینگ منازل، یا حتی ترمیم کف پارکینگ‌های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توان از ماندگاری بسیار بالا، شستشو راحت، نگهداری آسان و هزینه پایین برای خرید و نصب به‌عنوان مزایا و ویژگی‌های این محصول نام برد.

ویژگی های کفپوش پلی یورتان

  • مقاومت بالا در برابر ضربه

  • چسبندگی بسیار بالا نسبت به سطوح بتنی

  • انعطاف پذیری بسیار مناسب

  • مقاومت سایشی بسیار بالا

  • زیباتر کردن محیط به دلیل داشتن سطحی براق و یکدست

  • مقاومت بالا در برابر اسید ها و باز ها

  • دارا بودن خواص آنتی باکتریال

  • دارا بودن خواصیت اکوستیک

  • تنوع بالا در طرح و رنگ

قیمت کفپوش پلی یورتان بر چه اساسی است؟

بهتر است بدانید قیمت کفپوش پلی یورتان به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد. در واقع قیمت این نوع کفپوش ها با توجه به ضخامت، متراژ، سطح زیرین و … متفاوت است. به نوعی می توان گفت قیمت این نوع کفپوش ها براساس خواسته و نیاز مشتری و با توجه به ضخامت های متفاوتی اجرا می شود. لازم به ذکر است که قیمت این کفپوش ها نسبت به کفپوش های اپوکسی گران تر می باشد اما از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند.

هزینه نصب و اجرای پلی یورتان چگونه محاسبه می شود؟

برای دریافت اطلاعات لازم در رابطه با هزینه نصب کفپوش پلی یورتان می توانید با مشاوران متخصص ما تماس حاصل بفرمایید. در واقع کارشناسان ما شما را به بهترین شکل راهنمایی خواهند کرد. در حالت کلی هزینه نصب و اجرای این نوع کفپوش ها براساس عواملی همچون سطح کار، متراژ و ضخامت کار محاسبه می شود.

نصب و اجرای کفپوش پلی یورتان_ویرا اپوکسی

[ ویرا اپوکسی، مطمئن در خرید انواع کفپوش پلی یورتان ]

تفاوت میان کفپوش اپوکسی و پلی یورتان_ویرا اپوکسی

فرق میان کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان

بهتر است بدانید کفپوش پلی یورتان نسبت به کفپوش اپوکسی کاربری بیشتری دارد. کفپوش های اپوکسی  بسیار سخت تر و شکننده می باشند، این در حالی است که کفپوش های پلی یورتان الاستیک و انعطاف پذیر هستند. در واقع کفپوش های پلی یورتان به دلیل داشتن خاصیت ارتجاعی زیبایی خاصی را به محیط می بخشند. از دیگر تفاوت های بین این دو نوع کفپوش می توان به مقاومت سایشی و فشاری بالاتر کفپوش های پلی یورتان اشاره کرد. همچنین کفپوش های پلی یورتان در برابر بارهای دینامیکی نسبت به کفپوش های اپوکسی از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. از دیگر تفاوت هایی که بین این دو نوع کفپوش وجود دارد می توان دوام و طول عمر آن ها اشاره کرد. در واقع کفپوش های پلی یورتان از دوام و طول عمر بالاتری نسبت به نوع اپوکسی برخوردار هستند.

استفاده ی بالا از کفپوش پلی یورتان ورزشی در سالن ها

امروزه به طور قابل توجهی از کفپوش پلی یورتان در سالن های ورزشی استفاده می شود. به نوعی می توان گفت یکی از مهم ترین کاربردهای این نوع کفپوش در سالن های ورزشی است. یکی از مزیت هایی که باعث شده در سالن های ورزشی از این کفپوش ها به طور قابل توجهی استفاده شود، مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه می باشد. همچنین از دیگر مزیت های این کفپوش ها می توان به انعطاف پذیری خوب آن ها  اشاره کرد. در واقع این کفپوش ها به دلیل داشتن این قابلیت ها برای مدت های طولانی قابل استفاده در سالن های ورزشی هستند.

کفپوش پلی یورتان ورزشی_ویرا اپوکسی

ویرا اپوکسی، مجری انواع کفپوش پلی یورتان در ایران

ما با بهره گیری از کادر متخصص و مجرب و با تکیه بر دانش فنی به روز شده انواع کفپوش های پلی یورتان را در سراسر کشور اجرا می کنیم. در واقع ما این افتخار را داریم که با اجرای اصولی و مهندسی پروژه ها توانسته ایم رضایت مشتریان را به بهترین شکل جلب کنیم.

آیا کفپوش پلی یورتان به صورت رولی عرضه می شوند؟

بهتر است بدانید کفپوش پلی یورتان معمولا به دو صورت رول و تایل عرضه می شوند. لازم به ذکر است که اجرای این نوع کفپوش به صورت رولی بسیار ساده تر و راحت است. در واقع کفپوش های رولی در کمترین زمان ممکن نصب می شوند.

ضخامت و مقاومت بالای این کفپوش ها در برابر ضربه

همانطور که می دانید که این نوع کفپوش ها از مزیت ها و قابلیت های بسیار برخوردار هستند. یکی از این مزایا همانطور که در مطالب بالا نیز ذکر شد مقاومت بسیار بالای این کفپوش ها در برابر ضربه است. در واقع کفپوش پلی یورتان به دلیل داشتن این مزیت و ضخامت بالا از طول عمر و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.

نظر مشتریان ویرا اپوکسی

از کفپوش های پلی یورتان ویرا اپوکسی استفاده کردیم بسیار عالی بود.

از کفپوش پلی یورتان ویرا اپوکسی برای مجتمع ورزشی استفاده کردیم با اینکه زمان به نسبت زیادی گذشته کفپوش ها بسیار عالی موندن و مثل روز اول هستند.

سوالات متداول در زمینه ی نصب و خرید کفپوش پلی یورتان

سوالات متداول ویرا اپوکسی

در پاسخ به این سوال باید گفت لازم است تمامی سطوح عاری از هرگونه ذرات سست چسبنده و بسیار تمیز و خشک باشند.

بهتر است قبل از خرید به عواملی همچون بارگذاری کف، جنس کف اصلی، میزان مقاومت به سایش و موادی که بر روی کفپوش خواهند ریخت توجه کرد.

با خرید از یک گروه معتبر و به صورت مستقیم و حذف واسطه ها می توان خریدی مناسب و به صرفه را داشت.

در پاسخ به این سوال نیز می توان گفت که با توجه به دوام و طول عمر بالای این کفپوش خرید آن از نظر اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

سخن پایانی

ویرا اپوکسی یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه کفپوش‌های اپوکسی فعالیت کرده و می‌تواند تمامی مراحل تولید تا نصب این محصول را به ‌اجرا در آورد. پیش از هر چیز، بهتر است ابتدا انواع کفپوش پلی یورتان را شناسایی کنید تا بتوانید مورد مد‌نظر خود را بر ‌اساس نیازی که دارید، بخرید. می‌توان از انواع صنعتی، ورزشی، ضد‌باکتری، مدل مخصوص پارکینگ و… به‌عنوان برخی از انواع کفپوش پلی یورتان نام برد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ویرا اپوکسی میباشد. (طراحی سایت و سئو توسط نگاشت وب)