کفپوش اپوکسی پارکینگ

امروزه استفاده از کفپوش اپوکسی پارکینگ به دلیل دارا بودن مزایای خاص روز افزون شده است. مقاومت این نوع کفپوش های اپوکسی در برابر مواد شیمیایی بسیار زیاد می باشد. مواد اولیه بکار رفته در این نوع کفپوش ها مناسب پارکینگ و تردد ماشین ها است. یکی از ویژگی های بارز این نوع کفپوش های اپوکسی نظافت راحت آن ها می باشد. کفپوش های اپوکسی پارکینگ قابلیت شستشو دارند. تنوع رنگ این نوع کفپوش های اپوکسی زیاد است. با استفاده از این نوع کفپوش ها می توانید پارکینگ خود را به مدت طولانی زیبا نگه دارید. مواد اولیه با کیفیت، آماده سازی سطح بتن و نصب اصولی کفپوش بر کارایی و دوام آن موثر است.

[ ویرا اپوکسی، مطمئن در خرید انواع اپوکسی پارکینگ ]

استاندارد های کفپوش اپوکسی پارکینگ_ویرا اپوکسی

استانداردهای کفپوش اپوکسی پارکینگ

در ساخت کفپوش اپوکسی پارکینگ باید یکسری استانداردها رعایت شود. رعایت استانداردها در کیفیت و کارایی کفپوش موثر است. کفپوش های پارکینگ باید نسبت به اسید و باز مقاوم باشند. همچنین کفپوش های استاندارد نسبت به سایش لاستیک و ترمز خودروها مقاوم هستند. چسبندگی کفپوش های اپوکسی باید بالا باشد. این نوع کفپوش های اپوکسی در برابر نفوذ رطوب مقاومت دارند. این ویژگی مانع از فرسایش بتن در برابر فرسایش خواهد شد. ساختار این نوع کفپوش ها باید به گونه ای باشد که با انواع مواد شوینده شستشو داده شوند. یکی از استانداردهای اپوکسی پارکینگ ساده و کم حجم بودن آن ها است. کفپوش های اپوکسی از مقاومت الکتریکی برخوردار هستند.

مزایای کفپوش اپوکسی پارکینگ

  • یکپارچگی

  • تنوع رنگی بالا و زیبایی ظاهری

  • باز تابندگی نور و کاهش مصرف برق

  • قیمت مناسب نسبت به کارایی و کیفیت

  • امکان خط کشی پارکینگ بر روی آنها

  • افزایش امنیت

  • مقاومت بالا

  • اجرای سریع

ویژگی های کفپوش اپوکسی پارکینگ

ترمیم اپوکسی پارکینگ

مقاومت در برابر اسید و مواد شیمیایی

در پارکینگ ها، این امکان وجود دارد که مواد اسیدی و شیمیایی از خودرو های پارک شده روی کفپوش نشت کند. این مواد می تواند انواع روغن های موجود در خودرو، ضد یخ، بنزین و … باشد. برخی از این مواد نظیر ضدیخ خاصیت خورندگی دارند و برخی دیگر مانند روغن موتور باعث ایجاد لکه های غیر قابل شستشو در سطح کفپوش می شوند.

جهت مقابله با این مشکل می توانید از کفپوش اپوکسی پارکینگ از نوع وینیل استر استفاده کنید. اپوکسی وینیل استر، از ترکیب رزین وینیل استر که به شدت در برابر اسید مقاوم است و یک سخت کننده ضد اسیدی دیگر تهیه می شود. میزان دوام و کیفیت کفپوش وینیل استر بستگی به مقدار جرم مولکولی آن دارد که میزان آن به نوع سخت کننده انتخابی وابسته است.

نحوه زیرسازی لازم جهت اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگ وینیل استر

سطح، برای اجرای این نوع کفپوش باید عاری از گرد و غبار، مواد روغنی و رنگ و موادی باشد که با وینیل استر سازگاری ندارد. همچنین دمای سطح زیر باید حداقل 10 درجه سانتی گراد باشد. برای خشک کردن کفپوش پارکینگ وینیل استر باید از تهویه ای استفاده شود که کفپوش را به صورت کاملا یکنواخت خشک کند.

نظافت و شستشوی آسان

تمیز کردن کفپوش اپوکسی پارکینگ بسیار ساده است. شما می توانید فقط با استفاده از یک جاروی ساده که پرزهای زبر نداشته باشد و یا جاروبرقی سطح را از سنگ ریزه ها و آلودگی پاک کنید.
جهت از بین بردن لکه های اپوکسی پارکینگ نیز، می توانید با یک دستمال خشک آن را پاک کنید و سپس با کمک تی نخی و آب و صابون سطح کفپوش را خوب بشویید تا اثری از لکه باقی نماند. اما برخی از لکه ها مانند لکه های روغنی، رد لاستیک خودرو و بقایای نمک در زمستان ممکن است به آسانی برطرف نشود. جهت رفع این نوع لکه ها می توانید از انواع شوینده های مخصوص اپوکسی که در بازار به وفور یافت می شوند، استفاده کنید.

چند نکته برای ترمیم اپوکسی پارکینگ

نحوه پاک کردن لکه های کفپوش پارکینگ

اگر نمی خواهید برای لکه زدایی کفپوش پارکینگ از شوینده های شیمیایی استفاده کنید، می توانید از ترکیب نیم فنجان آمونیاک با یک گالن آب داغ بهره بگیرید. آن را روی لکه بریزید و اجازه دهید مدتی روی آن باقی بماند. سپس با دستمال میکرو فایبر و یا تی محلول را کاملا پاک کنید. محلول دیگری که برای لکه های زنگ زدگی بر روی کفپوش اپوکسی پارکینگ توصیه می شود، ترکیب یک به یک کلر و آب گرم است.

نحوه درخشان کردن کفپوش اپوکسی پارکینگ

انجام این مراحل و تردد زیاد وسایل نقلیه ممکن است درخشندگی و جلوه اولیه اپوکسی پارکینگ را تحت الشعاع قرار دهد. برای رفع این مشکل باید هر 3 یا 4 ماه یکبار با کمک اسپری های چند منظوره، دستمال خشک و تی سطح کفپوش را براق کنید. سعی کنید کفپوش اپوکسی پارکینگ را به صورت روزانه با کمک آب و صابون یا مایع ظرفشویی و تی شستشو دهید تا دوام بیشتری داشته باشد. جهت شستشوی پارکینگ های وسیعتر می توانید از دستگاه اسکرابر استفاده کنید. این دستگاه بدون صدمه زدن به اپوکسی پارکینگ، به بهترین شکل ممکن آن را شستشو می دهد. اگر از شوینده های مخصوص اپوکسی در این دستگاه استفاده کنید نتیجه بهتری حاصل می شود.

بهترین پوشش برای کف پارکینگ

مقاومت در برابر رفت و آمد خودرو ها

جهت ایجاد مقاومت لازم برای کفپوش اپوکسی پارکینگ در مقابل تردد زیاد وسایل نقلیه، می توانید از سیلر اپوکسی به عنوان یک پرایمر در لایه اول اجرای کفپوش استفاده کنید. این ماده در عمق چند سانتی متری بتن نفوذ می کند و آن را برای اعمال لایه بعدی اپوکسی که لایه میانی است آماده می کند. سیلر اپوکسی به دلیل چسبندگی مناسبی که بین بتن و لایه میانی ایجاد می کند، باعث افزایش مقاومت کفپوش پارکینگ می شود.
در پارکینگ های مجتمع های اداری و تجاری بزرگ که تردد خودروها بیش از حد معمول است، ممکن است کفپوش اپوکسی پارکینگ طول عمر کمتری داشته باشد. برای رفع این مشکل می توانید با صرف هزینه بیشتر از روکش پلی یورتان به عنوان لایه نهایی اپوکسی استفاده کنید و مقاومت کفپوش پارکینگ را چندین برابر افزایش دهید.

تنوع طرح و رنگ

موضوع مهم هنگام انتخاب کفپوش اپوکسی پارکینگ توجه به طرح و رنگ آن است. هنگام انتخاب کفپوش در فروشگاه های معتبر، انواع طرح و رنگ بندی آن ها به صورت کاتالوگ در اختیار شما قرار می گیرد و انتخاب گزینه مناسب، چالش بزرگی محسوب می شود.
قبل از هر چیز، جهت انتخاب رنگ اپوکسی پارکینگ باید به کاربری آن توجه کنید که در منزل مسکونی قرار دارد یا در مجتمع تجاری و اداری؟ همچنین توجه داشته باشید که پارکینگ روباز است و یا سربسته.
برای پارکینگ های سربسته می توانید از رنگ های روشن جهت افزایش روشنایی استفاده کنید. در مکان های پرتردد استفاده از رنگ های تیره و یا خنثی مانند خاکستری توصیه می شود و در پارکینگ های کم تردد که امکان نظافت و شستشوی روزانه وجود دارد، استفاده از رنگ های روشن تر که باعث زیبایی و بزرگ تر نمایش دادن فضا می شود، استفاده کنید.

سوالات متداول در رابطه با کفپوش اپوکسی پارکینگ

نکته مهم در اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگ

نکته مهم دیگر در مورد اپوکسی پارکینگ، اجرای علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی روی سطح آن است. این علائم جهت پارک صحیح خودروها و راهنمایی افراد برای پیدا کردن محل دقیق پارک خودرو، به کار می رود. در واقع با خط کشی و مرز بندی پارکینگ، محدوده مخصوص هر خودرو مشخص می شود.
این نشانه ها که معمولا با رنگ های مختلف اجرا می شود می تواند شامل خط های ممتد، علائم پارک ممنوع، راهنمای خروج و شماره پارکینگ ها باشد.

صفر تا صد طراحی و اجرای کفپوش پارکینگ توسط ویرا

نصب و اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگ بر کیفیت و دوام آن بسیار موثر است. توصیه می کنیم اجرای کفپوش های اپوکسی را به فرد متخصص بسپارید. شما می توانید به مدت زمان طولانی زیبایی ظاهری پارکینگ خود را حفظ کنید. متخصصان گروه ما با صفر تا صد طراحی و اجرای کفپوش اپوکسی خیال شما را از هر نظر راحت خواهند کرد.

گروه ما به دلیل دارا بودن دانش کافی، تمامی مراحل اجرای کفپوش اپوکسی را با دقت تمام انجام می دهند. در نظر داشته باشید که کفپوش اپوکسی بر روی بتن یا موزاییک در لایه های مختلف قابل نصب است. شما نمی توانید کفپوش اپوکسی را بر روی آسفالت نصب کنید. در صورتیکه سطح شما پستی و بلندی زیادی دارد، می توانید زیر کار را صاف کنید. آماده سازی سطح بر دوام کفپوش اپوکسی بسیار تاثیر گذار است.

نظر مشتریان ویرا اپوکسی

برای پارکینگ مجتمع مسکونی از خدمات خوب ویرا اپوکسی استفاده کردیم بسیار عالی بود.

از خدمات خوب متخصصان ویرا اپوکسی برای پارکینگ شرکتم استفاده کردم فوق العاده راضی هستم سپاسگزارم.

  • بهترین انتخاب با توجه به مناسب بودن قیمت کفپوش پارکینگ

    با کمک مشاوران ما می توانید کفپوش اپوکسی پارکینگ مناسبی را خریداری کنید. قیمت این نوع کفپوش های اپوکسی با توجه به مقاومت و کارایی که دارند، بسیار مناسب است. شما با انتخاب کفپوش اپوکسی علاوه بر زیبایی مقاومت پارکینگ خود را افزایش خواهید داد. انتخاب کفپوش اپوکسی مناسب زیبایی منحصر به فردی به پارکینگ شما خواهد بخشید.

  • مقاومت بالای کفپوش اپوکسی در برابر فشار خودروها

    ساختار کفپوش اپوکسی پارکینگ به گونه ای است که در برابر فشارهای وارد شده بر آن مقاوم می باشد. مقاومت بالای این نوع کفپوش ها سبب طول عمر و دوام آن ها شده است. شما می توانید به مدت زمان طولانی از کیفیت این نوع کفپوش های اپوکسی لذت ببرید. اپوکسی پارکینگ علاوه بر تحمل فشار در برابر مواد شیمایی، خورنده و روغن ها بسیار مقاوم است.

  • بازسازی رمپ پارکینگ به کمک اپوکسی مخصوص پارکینگ

    پارکینگ ها به دلیل تردد زیاد خودروها پس از مدت زمانی استفاده، نیاز به بازسازی و ترمیم دارند. به عبارت دیگر روغن ریزی، تحمل گرما، فشار زیاد رفت و آمد مخصوصا در پارکینگ های عمومی ایمنی آن ها را کاهش می دهد. از طرفی کفپوش پارکینگ ها با یکدیگر متفاوت است. برای مثال پارکینگ های طبقاتی به پوشش بسیار ویژه ای نیاز دارند. بازسازی رمپ پارکینگ در برخورد با موارد آسیب زایی از قبیل سوخت، روغن، انجماد، ذوب، کلریدها، کربن سازی، برف، نمک خیابان، نفوذ آب، باران اسیدی و سایر آلاینده ها ضروری است. شما با کمک اپوکسی مخصوص پارکینگ می توانید زیبایی ظاهری از دست رفته پارکینگ خود را دوباره ترمیم کنید.

رنگ های متنوع برای کفپوش های پارکینگ

یکی از ویژگی های بارز کفپوش اپوکسی پارکینگ تنوع بالای رنگ آن می باشد. تنوع بالای رنگ این محصول توانسته است پاسخگوی سلیقه تمام مشتریان باشد. شما می توانید از هر نوع رنگی برای اپوکسی پارکینگ استفاده کنید. شما با توجه به محل مورد نظر و سایر امکانات موجود در پارکینگ می توانید رنگ مناسبی را انتخاب کنید. رنگ های روشن برای پارکینگ های تاریک و با وسعت کم بسیار مناسب است. رنگ روشن علاوه بر دلباز نشان دادن پارکینگ به دلیل بازتاب نور بالا امنیت آن را افزایش می دهد.

نگهداری آسان اپوکسی پارکینگ

یکی از ویژگی های خاص کفپوش اپوکسی پارکینگ نظافت راحت و آسان آن است. نظافت آسان برای اکثر مشتریان اهمیت دارد. این ویژگی کفپوش های اپوکسی مانع از هدر رفت وقت کاربران می شود. شما می توانید در مدت زمان کوتاهی کفپوش اپوکسی را نظافت کنید. همچنین امکان شستشوی این نوع کفپوش ها با هر نوع مواد شوینده ای وجود دارد.

زیبایی و کارایی بالای کفپوش های پارکینگ ویرا اپوکسی

گروه ما با ارائه کفپوش های پارکینگ با کیفیت و در طرح های متنوع توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. طرح های به روز و متنوع محصولات ما سبب رضایت مشتریان شده است. شما با انتخاب محصولات ما می توانید از زیبایی و کیفیت آن نهایت لذت را ببرید. فرق کفپوش های ما با سایر کفپوش های موجود در بازار کیفیت در کنار زیبایی ظاهر آن می باشد. کیفیت کفپوش های اپوکسی ما طول عمر استفاده از آن ها را افزایش داده است. از طرفی خرید محصول با کیفیت برای مشتری مقرون به صرفه تر خواهد بود.

کارایی بالای کفپوش اپوکسی پارکینگ

سوالات متداول در زمینه کفپوش پارکینگ

سوالات متداول ویرا اپوکسی

بله، یکی از مزایای استفاده از کفپوش اپوکسی برای پارکینگ امکان ترمیم آن با گذشت زمان است.

نظافت آسان کفپوش های اپوکسی برترین مزیت استفاده از این کفپوش ها در محیط هایی مانند پارکینگ است. این کفپوش ها قابلیت شستشو با هر نوع ماده شوینده ای را دارا می باشند.

مقاومت بسیار بالا در مقابل فشار خودرو ها، قیمت مناسب، بازسازی آسان کفپوش های فرسوده

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ویرا اپوکسی میباشد. (طراحی سایت و سئو توسط نگاشت وب)