کفپوش اپوکسی صنعتی

کفپوش اپوکسی صنعتی امروزه به طور چشمگیری در کارخانه ها، صنایع مختلف، انبارها و … استفاده می شود. با استفاده از این نوع کفپوش می توانید یک سطح مقاوم در برابر مواد شیمیایی را در کارخانه های تولیدی فراهم کنید. این نوع کفپوش به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه جهت کاربردهای صنعتی و تجاری شناخته شده است.

استفاده از کفپوش اپوکسی صنعتی زیبایی خاصی به محیط می بخشد. همه محیط های صنعتی به کفپوش های صنعتی با کیفیت بالا نیاز دارند. استفاده از پلیمرها در کفپوش های صنعتی جذابیت آن ها را دو چندان کرده است. از کفپوش های جذاب می توان به اپوکسی، کامپوزیت، پلی یورتان و پلی اوره اشاره کرد. کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان در رنگ ها و ضخامت های 3 الی 6 میلی متر در بازار موجود هستند. از این نوع کفپوش ها بر روی سطح بتن آماده سازی شده استفاده می کنند.

[ ویرا اپوکسی، مطمئن در خرید انواع کفپوش اپوکسی صنعتی ]

آشنایی با کفپوش اپوکسی صنعتی

این نوع کفپوشی اپوکسی از چند لایه اپوکسی قوی ساخته شده است. این ساختار مقاومت کفپوش را در برابر ترافیک‌ های مداوم و سنگین به طور قابل توجهی افزایش می دهد. این نوع کفپوش متخلخل نیست، از اینرو دارای مشکل نشت جذب مواد روغنی و رطوبت نمی باشد. بهتر است بدانید نشت رطوبت و مواد روغنی باعث رشد باکتری‌ ها و ایجاد لکه در کف می شود. به همین دلیل این نوع کفپوش گزینه مناسبی جهت استفاده در صنایع لبنی و غذایی به شمار می آید.

کاربردهای کفپوش اپوکسی صنعتی

از کاربردهای کفپوش اپوکسی صنعتی می توان به استفاده از آن در کارخانه‌ های فرآوری مواد غذایی، صنایع داروسازی، آزمایشگاه ‌ها، صنایع نساجی و کارخانه‌ های تولید مواد شیمیایی اشاره داشت. همچنین این نوع کفپوش مقاوم به حرارت است و یک عایق الکتریکی به شمار می آید. امروزه شاهد استفاده چشمگیری از کفپوش های اپوکسی در مراکز تجاری هستیم. این نوع کفپوش بر روی کف های بتونی اعمال می شود، از اینرو خواصی همچون کشش، خمش و مقاومت فشاری در آن به طور قابل توجهی بهبود می یابد. در واقع با این کار می توانید سطحی با عملکرد بالا، با دوام و صاف ایجاد کنید.

ساختمان های تجاری، سایت های صنعتی و انبارها جهت حفظ شرایط ایمن و تمیز برای کارگران از این نوع کفپوش استفاده می کنند. یکی از شایع ترین انتخاب‌ ها در موقع نیاز به کفپوش صنعتی مقاومت در برابر مواد شیمیایی رزین‌ های اپوکسی هستند. یکی از خواص طبیعی اپوکسی مقاومت آن در برابر انواع مختلفی از مواد شیمیایی است.

قیمت کفپوش اپوکسی صنعتی_ویرا اپوکسی
Vira Epoxy
09029399798

 قیمت روز کفپوش اپوکسی صنعتی

قیمت کفپوش اپوکسی صنعتی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. از عوامل موثر بر قیمت کفپوش صنعتی می توان به مساحت اجرایی، ضخامت اجرایی و نوع رزین مصرفی در ساختار کفپوش اشاره کرد. تنوع مواد اولیه کفپوش های صنعتی بسیار زیاد است. با توجه به نوع مواد اولیه و اضافه کردن خواص ویژه به کفپوش های صنعتی، قیمت ها متفاوت خواهد بود. مواد اولیه کفپوش ها وارداتی است و به همین علت تحت تاثیر ارز می باشد. قیمت این کفپوش ها نسبت به کفپوش های پلی اوره و آکریلیک مناسبت تر است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت کفپوش های صنعتی ضخامت اعمالی و تعداد لایه های مورد استفاده است.

نگاهی بر مزایای کفپوش اپوکسی صنعتی

استفاده از این نوع کفپوش اپوکسی مزیت های بسیار زیادی را به دنبال دارد. این نوع کفپوش از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. همچنین نصب آن بسیار سریع و آسان می باشد. این کفپوش ها بدون نیاز به چیدمان و ابزار یا تجهیزات خاص نصب می شوند. همچنین یک گزینه مناسب و ایده آل جهت استفاده در انبارها و برنامه های کاربردی صنعتی به شمار می آیند. از دیگر مزیت های این نوع کفپوش می توان به مقاومت آن در برابر لکه های روغن و آب اشاره کرد. تمیز کردن این نوع کفپوش بسیار ساده و راحت است.

با استفاده از کفپوش اپوکسی صنعتی می توانید سطحی یکپارچه و مقاوم در برابر اسید ایجاد کنید. همچنین افزایش روشنایی مناطق داخلی از دیگر مزیت های استفاده از این نوع کفپوش است زیرا این محصول منجر به ایجاد سطحی براق در فضای مورد نظر می شود. مقاومت بالا در برابر تجهیزات متوسط تا سنگین و ترافیک از دیگر ویژگی های بارز این نوع کفپوش است. همچنین هزینه نصب و نگهداری و تعمیرات آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. این نوع کفپوش در کوتاه ترین زمان ممکن قابل ترمیم است. از دیگر مزایای این نوع کفپوش می توان به قابلیت خط کشی و طراحی اشاره کرد.

مزایای استفاده از کفپوش اپوکسی صنعتی در کارخانه ها

از مزایای استفاده از کفپوش اپوکسی صنعتی در کارخانه ها می توان به مقاومت خش پذیری و مکانیکی بسیار بالای آن اشاره کرد. طول عمر و دوام کفپوش های صنعتی نسبت به کفپوش های معمولی بسیار بیشتر است. کفپوش های صنعتی با توجه به کیفیت، گارانتی های متفاوتی دارند. این نوع کفپوش صنعتی به صورت خود تراز بر روی سطح استفاده می شوند. چسبندگی این کفپوش ها بسیار مناسب است. کفپوش های اپوکسی از قابلیت اعمال بر روی سطح بتن با رنگ های متنوع و خواص ویژه برخوردار هستند. مقاومت شیمیایی آنها بسیار بالا است. همچنین با افزودنی های ویژه می توان مقاومت این نوع کفپوش ها را در برابر شعله پذیری را نیز افزایش داد. امروزه استفاده از کفپوش های مقاوم در برابر آتش سوزی در کارخانه ها بسیار اهمیت دارد.

اپوکسی بهترین انتخاب برای مراکز صنعتی پر تردد

یکی از نکاتی که در فضاهای پرتردد همچون فرودگاه‌ ها، بیمارستان‌ ها و رستوران ها و … باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از کفپوش مناسب است. در انتخاب بهترین کفپوش برای تأسیسات صنعتی باید توجه و دقت بالایی داشته باشید. همچنین مراکز تجاری و صنعتی دارای حداقل یک بخش هستند که همواره در مواجهه با ضربه زیاد، ترافیک و سایش شدید و بارهای سنگین قرار دارد. در صورت عدم استفاده از کفپوش مناسب برای این مراکز پرتردد، کف ممکن است ترک بخورد و دچار شکستگی ‌های مختلف شود.

این کار از یک طرف باعث اتلاف وقت در فرآیند تولید می شود و از طرف دیگر هزینه زیادی برای تعمیرات به دنبال دارد. با انتخاب این نوع کفپوش اپوکسی به هیچ وجه با این مشکلات مواجه نخواهید شد. در واقع این کفپوش ها به دلیل مقاومت بالا از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند، از اینرو دچار شکستگی و ترک در سطح خود نمی شوند. در واقع کفپوش اپوکسی به دلیل مزایا و قابلیت های بسیار همواره در اولویت انتخاب کارخانه ها، مراکز تولیدی و پرتردد قرار دارد. همچنین استفاده از آن تأثیر فوق العاده ای در جذابیت و زیبایی مراکز تجاری دارد.

روش نصب و اجرای اپوکسی صنعتی

نصب و اجرای صحیح کفپوش اپوکسی صنعتی در کارایی و دوام آن بسیار موثر است. معمولا نصب کفپوش اپوکسی را در مراحل نهایی ساختمان سازی انجام می دهند. قبل از نصب کفپوش اپوکسی باید سطح اجرا آماده شود که دارای اهمیت بالایی است. ابتدا سطح کار باید از هر گونه آلودگی، رسوبات، بقایا و گرد و غبار پاکسازی شود. زیرا هر نوع ایرادی در کف بر روند کار تاثیرگذار خواهد بود. قبل از نصب جهت چسبندگی بیشتر آن از پرایمر استفاده می شود. پرایمر به دلیل رقیق بودن به راحتی در بتن قابل نفوذ است. برای نتیجه بهتر می توان از 2 لایه پرایمر استفاده کرد.

[ ویرا اپوکسی، مطمئن در خرید انواع کفپوش اپوکسی صنعتی ]

اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی_ویرا اپوکسی

 اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی توسط متخصصان ویرا

گروه ما قادر است نصب کفپوش اپوکسی را به درست ترین شکل ممکن اجرا کند. همانطور که در بالا اشاره کردیم نصب کفپوش بر کارایی آن بسیار موثر است. یکی دیگر از عوامل مهم در نصب کفپوش اپوکسی صنعتی سرعت اجرای آن می باشد. متخصصان ما می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت اصولی کفپوش صنعتی را نصب کنند و مانع از ترک خوردگی لایه اول اپوکسی شوند. لازم به ذکر است که ضخامت زیاد لایه اول پس از جامد شدن سبب ترک خوردگی آن خواهد شد. لایه دوم باید در مدت زمان مناسبی اجرا شود، زیرا پس از گذشت 48 ساعت چسبندگی لایه ها کاهش پیدا می کند. تمامی این ویژگی ها به شرط نصب صحیح کفپوش امکان پذیر است.

مراحل اجرای این نوع کفپوش

اجرای درست و اصولی، تأثیر بسیار زیادی در نتیجه نهایی کار دارد. کفپوش اپوکسی صنعتی باید طبق یکسری مراحل خاص انجام شود. در مرحله اول باید به تمیز کاری اولیه سطح اقدام نمود. همچنین اجرای ساب برای تمام سطوح از دیگر مراحل اجرای این نوع کفپوش است. اجرای پرایمر مخصوص بتن و ماستیک کاری نیز از دیگر مراحل اجرای کار هستند. در پایان نیز باید بتونه کاری و تاپ کوت به روش شانه ای را اجرا کرد.

 مقاومت بسیار بالای کفپوش های صنعتی در برابر ضربه و حرارت

امروزه استفاده از کفپوش های صنعتی به دلیل مزایای فراوان بسیار رایج شده است. کفپوش های صنعتی مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت، ضربه و مواد شیمیایی دارند و بر روی انواع سطوح به ویژه سطوح بتنی قابل استفاده هستند. استحکام، زیبایی بصری و مقاومت این کفپوش ها نسبت به کفپوش های معمولی بیشتر است.

هاردنر کفپوش اپوکسی صنعتی چیست؟

هاردنر و اپوکسی از بخش های مهم صنعت و جزء جدایی ناپذیر صنعت رنگ و ساختمان به حساب می آیند. هاردنرها جهت افزایش انعطاف پذیری در چرخه تولیدات اپوکسی کاربرد دارند. از نوع سیلیکونی هاردنر برای اپوکسی های بدون حلال استفاده می کنند. از هاردنر برای رنگ اپوکسی و کفپوش اپوکسی نیز استفاده می شود. این مواد در چسب ها، تقویت کننده ها و کامپوزیت ها کاربرد دارد و با استفاده از آن می توان مقاومت کفپوش اپوکسی صنعتی را افزایش داد.

مقاومت بالای کفپوش اپوکسی صنعتی_ویرا اپوکسی

ویژگی هایی که اپوکسی صنعتی باید داشته باشد!

یکی از ویژگی های بارز اپوکسی صنعتی چسبندگی قوی است. رزین اپوکسی در برابر آب مقاومت بسیار بالایی دارد. اپوکسی صنعتی در برابر رطوبت دوام خود را از دست نمی دهد. اپوکسی ها از ویژگی های فیزیکی، مکانیکی و شیمیایی منحصر به فردی برخوردار هستند. استفاده از اپوکسی صنعتی در صنعت ساختمان سازی جهت مقاوم سازی در قسمت های مختلف سازه های بتنی کاربرد دارد. اپوکسی صنعتی به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص از قبیل مقاومت شیمیایی عالی، مقاوم در برابر ضربه، خواص الکتریکی مناسب، مقاومت در برابر رطوبت، فاقد ترکیبات عالی فرار و طول عمر بالا بسیار کاربرد دارند.

ویرا اپوکسی تخصصی ترین نمایندگی فروش اپوکسی صنعتی

ما یکی از بهترین گروه های تولید کننده اپوکسی صنعتی هستیم. ما با بهره گیری از کادر متخصص و مجرب توانسته ایم اپوکسی صنعتی با کیفیت را به بازار عرضه کنیم. مشتریان محترم می توانند با توجه به محصولات متنوع ما اپوکسی صنعتی مورد نیاز خود را خریداری کنند. ما در نظر داریم محصولات با کیفیت خود را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار دهیم. از طرفی با تولید محصولات با کیفیت سعی در جلب رضایت مشتریان خود داریم.

تست تمامی مواد کفپوش های صنعتی در کارخانه توسط کارشناسان

یکی از ویژگی های بارز کارخانه ویرا اپوکسی تست تمامی مواد کفپوش اپوکسی صنعتی توسط نیروهای مجرب و کارآزموده ما است. کارشناسان ما با بهره گیری از دانش و تخصص خود سعی دارند مواد اولیه با کیفیت را در ساختار کفپوش های صنعتی استفاده کنند. استفاده از مواد اولیه مرغوب سبب افزایش کارایی کفپوش صنعتی خواهد شد.

دسته بندی کفپوش های صنعتی براساس کاربردهای مختلف

کفپوش های صنعتی در انواع متفاوتی در بازار موجود هستند. هر کدام از کفپوش های صنعتی با توجه به ویزگی های خود کارایی منحصر به فردی دارند. از طرفی تنوع زیاد کفپوش ها سبب استفاده روز افزون آن ها شده است. از انواع کفپوش های صنعتی می توان به کفپوش های ضد خش، کفپوش های آنتی استاتیک، کفپوش های ضد سایش، کفپوش های بهداشتی و … اشاره کرد. یک نوع دیگر تقسیم بندی کفپوش ها براساس جنس آن ها می باشد. کفپوش های صنعتی براساس جنس به دو دسته پلی یورتان و اپوکسی صنعتی تقسیم می شوند.

سوالات متداول در زمینه کفپوش اپوکسی صنعتی

سوالات متداول ویرا اپوکسی

این کفپوش ها مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت، ضربه و مواد شیمیایی دارند.

مقاومت خش پذیری و مکانیکی بالای این کفپوش ها از مزیت فوق العاده این کفپوش ها در کارخانه ها است.

چسبندگی قوی از ویژگی های بارزی است که کفپوش اپوکسی صنعتی باید دارا باشد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ویرا اپوکسی میباشد. (طراحی سایت و سئو توسط نگاشت وب)