اپوکسی برای پشت بام

شرکت ویرا با تولید اپوکسی برای پشت بام اقدامی در جهت مدرن شدن در صنعت ساختمان کرده است. کفپوش اپوکسی ویرا، دارای خواص مقاومتی بسیار بالا و ضد حریق می باشد. این محصول فرمولی مشابه با فرمول بتن دارد و دارای ساختاری قلیایی همراه با اسید های روغنی و چربی است. اپوکسی تولید شده در ویرا اپوکسی حالتی بسیار شفاف و روان دارد. همچنین بنا به سفارش مشتری می‌تواند به ویژگی هایی چون آنتی باکتریال و غبار گریز و ضد اسید مجهز گردد.

اهمیت اپوکسی پشت بام در ساختمان های مدرن

پشت بام مهمترین بخش ساختمان است که برای ساخت و ساز آن بهترین مصالح باید به کار رود. یکی از بهترین مصالح جهت ساختمان های مدرن اپوکسی پشت بام است. امروزه از پشت بام این اماکن جهت;ایجاد روف گاردن، استخر و فضای تفریحی استفاده می شود. کفپوش های اپوکسی به علت سبک بودن بار اضافه به ساختمان وارد نمی کنند و ضد حریق بودن آن ها مانع از گسترش آتش سوزی می شود. اهمیت اپوکسی پشت بام در ساختمان های مدرن به علت مزایا و ویژگی های بی شماری که این کفپوش ها دارند روز به روز بیشتر می شود و افراد بیشتری از اپوکسی پشت بام بهره می گیرند.

اپوکسی روی ایزوگام

ویژگی های اپوکسی برای پشت بام

  • مقاوم در برابر حرارت۱۰۰+ درجه

  • مقاوم در برابر یخ زدگی تا منفی ۳۰ درجه

  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، اسیدی نفت و...

  • دارای عمر طولانی و ضد ترک، درز و شکستگی

  • مقاوم در برابر اشعه خورشید و اسیدها، بازها و مواد خورنده و شوینده

  • سازگار با محیط زیست، غیرسمی و ضد حریق

  • اجرای آسان و سریع به صورت یکپارچه

  • قیمت بسیار مناسب و جایگزین فوق العاده

  • جهت عایق های سنتی و قیرگونی و ایزوگام

  • قابل ارائه در رنگ های متنوع

ویژگی های اپوکسی برای پشت بام

عایق بودن

پشت بام بخشی از ساختمان است که باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. یکی از مزایای کفپوش پشت بام عایق بودن است که ایمنی ساختمان را تا حد زیادی افزایش می دهد. اپوکسی پشت بام گزینه ایده آلی به منظور عایق سازی سطح پشت بام به حساب می آید.
اپوکسی پشت بام در برابر رطوبت، حرارت، سرما و فشار مقاومت بالایی دارد و در شرایط گوناگون آب و هوایی عایق بسیار مطلوبی برای سقف ساختمان شما به شمار می رود.

 زیبایی

اپوکسی پشت بام به علت سطح صاف و براقی که دارد جلوه خاصی به پشت بام ساختمان می بخشد. از آنجایی که این کفپوش ها بدون درز هستند، به آسانی نظافت می شوند و شکل اولیه خود را از دست نمی دهند. وجود طرح ها و رنگ های گوناگون برای اپوکسی پشت بام ، زیبایی آن را دو چندان می کند.

اجرای کفپوش اپوکسی روی ایزوگام

اگر پشت بام ساختمان خود را ایزوگام کرده اید و از آن راضی نیستید و قصد اجرای اپوکسی روی آن را دارید اصلا نگران نباشید چرا که اپوکسی پشت بام به خوبی روی ایزوگام قابل اجراست و به سرعت خشک می شود و از دوام بالایی نیز برخوردار است. عایق ایزوگام جهت نصب نیاز به حرارت دارد که هزینه انجام آن زیاد است . کفپوش اپوکسی پشت بام بر خلاف آن کاملا سرد اجرا می شود و به همین دلیل به راحتی قابل پیاده سازی است. ایزوگام ها در برابر تابش آفتاب نرم می شوند و ساختار خود را از دست می دهند ولی در مقابل آن اپوکسی در برابر حرارت هیچ تغییر شکلی نمی دهد. بر خلاف اپوکسی ها، ایزوگام ها فقط در یک رنگ موجود هستند که از لحاظ زیبایی ظاهری چندان مناسب نیستند.

بهترین پوشش روی ایزوگام پشت بام

ایزوگام ها معایبی دارند که باعث می شود پوشش ایده آلی جهت پشت بام محسوب نشوند. به مرور زمان بر اثر تابش آفتاب دچار ترک خوردگی می شوند که موجب نفوذ آب از لا به لای درزهای آن می شود و شما مجبور می شوید هر چند وقت یکبار پوشش ایزوگام را ترمیم کنید. برای جایگزینی ایزوگام با پوشش مناسب دیگر، باید گزینه ای را انتخاب کنید که مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی داشته باشد و به مرور زمان دچار شکستگی و ترک خوردگی نشود.
بهترین پوشش برای پشت بامی که ایزوگام شده و به راحتی و با هزینه کمتری قابل اجرا باشد، اپوکسی پشت بام است که علاوه بر اینکه هیچ یک از معایب ایزوگام را ندارد به آسانی روی آن قابل اجراست.

ویژگی های کفپوش اپوکسی برای پشت بام

مقاومت بالای کفپوش اپوکسی برای پشت بام

کفپوش پشت‌ بام اجرایی توسط اکیپ ویرا اپوکسی کاملا عایق رطوبت می باشد و هرگز اجازه نفوذ آب به سطح زیرین را نمی‌دهد. این محصول چسبندگی بسیار بالایی به انواع سطوح اعم از فلزی، سیمانی، موزاییکی و… دارد. همچنین این کفپوش اپوکسی روی ایزوگام هم قابل اجراست. این عایق در برابر بارش برف و باران و تغییرات دمایی دوام فوق‌ العاده‌ای دارد و در برابر اشعه خورشید نیز مقاوم می باشد. کفپوش اپوکسی روی ایزوگام خاصیت انعطاف پذیری سریع پس از خشک شدن دارد و در اثر انبساط و انقباض و یا نشت سازه هرگز ترک نمی خورد.

تنوع طرح و رنگ اپوکسی روی ایزوگام پشت بام

رنگ های اپوکسی در ویرا اپوکسی علاوه بر عایق حرارتی و رطوبتی و قابل اطمینان بودن نسبت به عایق های قدیمی بام، از تنوع رنگ و طرح بی نظیری برخوردارند‌ که طبق سلیقه مشتری و با ایده گرفتن از راهنمایی های مشاورین ما، قابل پیاده سازی در روف گاردن ها می باشد. امکان طراحی، خط‌کشی و شابلون زنی روی اپوکسی برای پشت بام توسط پرسنل حرفه ای ما وجود دارد. به طور کلی، شما علاوه بر آب بندی کامل سطوح از یک طراحی بسیار زیبا نیز برخوردار می شوید.

مقاومت کفپوش اپوکسی برای پشت بام

عایق کاری پشت بام بدون ایزوگام

برای عایق کاری پشت بام بدون ایزوگام می توانید ابتدا سطح پشت بام را به وسیله بتن پوشش دهید. از آنجایی که بتن به تنهایی عایق خوبی جهت رطوبت نیست باید از اپوکسی پشت بام در سه لایه استفاده کنید. لایه اول به منظور ایجاد چسبندگی مناسب بین اپوکسی با بتن به کار می رود. لایه میانی پوشش را عایق بندی می کند و کاملا در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم می کند و لایه سوم و نهایی جهت زیباسازی اپوکسی پشت بام به کار می رود که می تواند در طرح ها و رنگ های مختلفی به کار رود. اپوکسی پشت بام به عنوان یک پوشش جهت عایق بندی سطح پشت بام در برابر آب و گرما و سرما به کار می رود.

قیمت اپوکسی برای پشت بام

هزینه کفپوش اپوکسی روی ایزوگام و پشت بام به عوامل گوناگونی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از؛

  • موقعیت پروژه
  • متراژ پروژه
  • احجام پروژه و مقدار سطح
  • ضخامت پیشنهادی اجرا
  • دستمزد نیروی انسانی و عوامل اجرایی
  • ماشین آلات مورد استفاده در اجرا

روکش اپوکسی درسه لایه قابل اجراست. آستری جهت افزایش چسبندگی لحاظ می گردد. لایه میانی یک لایه پوشاننده است که منافذ را محفوظ نگه می دارد و لایه نهایی خصوصیات فوق العاده ای مانند مقاومت سایشی، مکانیکی و زیبایی ظاهر به سطح می بخشد‌.

به این مقاله امتیاز دهید.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ویرا اپوکسی میباشد. (طراحی سایت و سئو توسط نگاشت وب)