کفپوش پلی یورتان صنعتی

کفپوش پلی یورتان صنعتی از چسبندگي بسیار بالایی به سطوح موزاییکی، بتنی، فلزی و سنگی برخوردار می باشند. این کفپوش ها بدون درز و به صورت يكپارچه اجرا می شوند. لازم به ذکر است که از این کفپوش ها در درزهای اجرایی سرد و درزهای انبساط بتن به عنوان کفپوش های الاستیک استفاده می شود، زیرا کفپوش های پلی یورتان از مقاومت کششی بسیار بالایی برخوردار هستند. کفپوش های پلی یورتان بدون حلال و بر پایه رزین پلی یورتان و هاردنر ایزوسیانات فرموله می گردند. ضمنا این نوع کفپوش ها از سه لایه اصلی شامل پرایمر، لایه میانی و لایه نهایی یا روکش پلی تشکیل شده است. از کفپوش های پلی یورتان می توان به عنوان کفپوش صنعتی در تمامی سطوحی که در معرض شدید تغییرات دمایی هستند استفاده کرد.

[ ویرا اپوکسی، مطمئن در خرید انواع کفپوش پلی یورتان صنعتی ]

مزایای کفپوش پلی یورتان صنعتی
Vira Epoxy
09029399798

مزایای استفاده از کفپوش های پلی یورتان صنعتی ویرا اپوکسی

بهتر است بدانید کفپوش پلی یورتان صنعتی ویرا اپوکسی از مزایا و قابلیت های بسیاری برخوردار است. این نوع کفپوش ها به دلیل دارا بودن خواص کشسانی بالا و الاستیسیته در برابر پارگی، ترک و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارند. کفپوش های پلی یورتان به دليل خواص شيميايي ايده آل و مقاومت مکانيکي، فشاری، سايشي و ضربه بسيار بالا در صنايع مختلف به طور قابل توجهی مورد استفاده می گیرند. این نوع کفپوش ها را به راحتی می توان در سالن های ورزشی و فضاهای باز استفاده کرد.  با انتخاب این نوع کفپوش ها می توان محیطی پاک و تمیز داشت، زیرا از قابلیت شست و شو با آب و شوينده هاي خانگي برخوردار هستند. از دیگر مزیت های کفپوش های پلی یورتان می توان به مقاومت آن  در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاومت بسیار در برابر اسیدها و قلیاها، براق بودن سطح، خاصیت اکوستیک، خواص آنتی باکتریال و تنوع رنگ و طرح بالا اشاره کرد.

مناسب بودن قیمت کفپوش پلی یورتان نسبت به دیگر محصولات

کفپوش پلی یورتان صنعتی با وجود مقاومت بالا و مزیت ها و قابلیت های بسیار از قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر محصولات و انواع کفپوش ها برخوردار است. در واقع کفپوش های پلی یورتان از نظر هزینه های نگهداری و خرید قیمت پایین تری دارند، از اینرو از جمله کفپوش های مقرون به صرفه به شمار می آید. در واقع با انتخاب این محصول کاربردی به طور قابل توجهی می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد. با یک انتخاب درست و اصولی و با کمترین هزینه می توانید تغییری مثبت و زیبا را سطوح مورد نظر خود ایجاد کنید.

کفپوش پلی یورتان خود تراز می باشد!

بهتر است بدانید کفپوش های پلی یورتان ویسکوزیته بسیار کمی نسبت به سایر مصالح دارند، از اینرو از چسبندگی بسیار بالایی به سطوح برخوردار هستند. این نوع کفپوش ها در زمان اجرا به شکل خود تراز بوده و با ریختن آن ها بر روی سطح مورد نظر سطحی بسیار زیبا و صاف شکل می گیرد. در واقع یکی از ویژگی های بارز این نوع کفپوش این است که در موقع اجرا به شکل خود تراز است. با استفاده از این نوع کفپوش ها به راحتی می توانید سطوحی بی نظیر و منحصر بفرد را در فضا ایجاد کنید. همچنین استفاده از این کفپوش پلی یورتان صنعتی بهترین گزینه جهت استفاده در شرایطی است که کف تحت ارتعاش و لرزش است، زیرا این نوع کفپوش های پلی یورتان از انعطاف ‌پذیری بالایی برخوردار هستند.

خودتراز بودن کفپوش پلی یورتان

[ ویرا اپوکسی، مطمئن در خرید انواع کفپوش پلی یورتان صنعتی ]

مقاومت بالا در برابر ضربه و رطوبت و نظافت آسان این کفپوش

همانطور که گفته شد کفپوش پلی یورتان از مزیت ها و قابلیت های بسیاری برخوردار است. یکی از ویژگی های بارز این محصول کاربردی مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه است. از این نوع کفپوش ها به راحتی می توان در تمامی سطوحی که در معرض ارتعاشات مكانيكي و ضربه قرار دارند با آسودگی خیال استفاده کرد، زیرا مقاومت سایشی بالای کفپوش پلی یورتان صنعتی بر همگان آشکار می باشد. این کفپوش ها را می توان با مواد شوینده خانگی به راحتی شست و شو داد. همچنین نظافت این کفپوش ها به تخصص خاصی نیاز نداشته و کاری آسان و کم هزینه است. در حالت کلی نگهداری از این نوع کفپوش ها بسیار آسان بوده و از قابلیت ترمیم پذیری خوب و سریعی برخوردار هستند.

[ با ما تماس بگیرید ]

09029399798

تنوع بالای طرح و رنگبندی پلی یورتان صنعتی

یکی از مزیت های استفاده از کفپوش پلی یورتان صنعتی تنوع بالای طرح و رنگبندی آن است. این کفپوش ها را می توان در هر دکوراسیونی استفاده کرد، زیرا  تنوع بالایی در رنگ دارند. کفپوش های پلی یورتان را می توان در رنگ های متفاوت اجرا و تولید کرد. بهتر است بدانید این کفپوش ها به صورت لایه لایه بر روی سطوح مورد نظر اعمال می شوند.

کفپوش پلی یورتان صنعتی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

یکی از مزیت های کفپوش پلی یورتان صنعتی مقاومت در برابر مواد شیمیایی قلیایی و اسیدی است. همچنین این کفپوش ها به دلیل دو جزئی بودن از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. به دلیل این مزایا از کفپوش های پلی یورتان در صنایع مختلفی همچون بسته بندی، کارگاه ها، انبارها، صنایع نظامی، نساجی، ورزشگاه ها، آشپزخانه ها، کف سردخانه ها و… استفاده می شود.

تنوع بالای کفپوش پلی یورتان صنعتی

سوالات متداول در زمینه کفپوش پلی یورتان صنعتی

سوالات متداول ویرا اپوکسی

این نوع کفپوش ها از سه لایه اصلی شامل پرایمر، لایه میانی و لایه نهایی یا روکش پلی تشکیل شده است.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ویرا اپوکسی میباشد. (طراحی سایت و سئو توسط نگاشت وب)