کفپوش اپوکسی غلطکی

بهتر است بدانید اجرای کفپوش اپوکسی معمولا به دو روش پوست پرتقالی و شانه ای صورت می پذیرد.  در کفپوش اپوکسی غلطکی لایه نهایی با استفاده از غلطک یا لاک بر روی کار اجرا می شود. لازم به ذکر است که این نوع کفپوش دارای ضخامتی کمتر از ۳۰۰ میکرون است. اما در اجرای شانه ای بعد از زیرسازی های لازم لاک اپوکسی و یا لایه تاپ کت در مرحله نهایی با استفاده از یک کارتک مخصوص در ضخامت یک الی یک و نیم میل بر روی سطح کار پخش می شود. روش غلطکی از نظر اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، زیرا از هزینه های کمتری نسبت به روش شانه ای برخوردار است.

[ ویرا اپوکسی، مطمئن در اجرای کفپوش اپوکسی غلطکی ]

Vira Epoxy
09029399798

ویرا تولید کننده کفپوش اپوکسی غلطکی با کیفیت

با انتخاب ما می توانید کفپوش های اپوکسی غلطکی را با بهترین کیفیت دریافت کنید. گروه مجرب ما با دانش و تخصص خود اقدام به تولید انواع کفپوش های اپوکسی با بهترین متریال می کنند. در واقع ما به شما این اطمینان را می دهیم که کفپوش های اپوکسی غلطکی ما به دلیل داشتن مزایای بسیار زیاد از طول عمر بالایی بهره می برند. با انتخاب ما علاوه بر اینکه یک محصول با کیفیت را انتخاب و خریداری می کنید، می توانید برای سالیان زیادی از کفپوش اپوکسی غلطکی در محیط مورد نظر خود استفاده کنید.

کاربرد کفپوش اپوکسی غلطکی

  • انتخابی بسیار مناسب و مقرون به صرفه در متراژ های بالا

  • دارای مقاومت سایشی بالا

  • برخورداری از مقاومت مکانیکی بالا

  • برخورداری از مقاومت شیمیایی بالا

استاندارد و ویژگی های کفپوش اپوکسی غلطکی

بهتر است بدانید در هر مکانی باید از کفپوش های متناسب با آن محیط استفاده شود. برای مثال بهترین گزینه در آزمایشگاه ها، کارخانجات مواد غذایی، مراکز نیروگاهی و صنایع پتروشیمی کفپوش اپوکسی غلطکی است. متخصصان و کارشناسان با دانش و تجربه خود قادرند کفپوش هایی با ویژگی های استاندارد تولید کنند. همچنین نیروهای مجرب ما علاوه بر ایجاد فضایی ایمن با بالاترین کیفیت و بیشترین بازدهی قادرند هزینه های ساخت و ساز را به بهترین شکل برآورد کنند.

فرق میان کفپوش خودتراز و اپوکسی غلطکی

بهتر است بدانید با شناخت تفاوت بین دو نوع کفپوس اپوکسی و خودتراز می توان یک نوع کفپوش مناسب با شرایط و کاربری کف مورد نظر خود انتخاب کرد. در سیستم کفپوش اپوکسی غلطکی برای اجرای لایه نهایی از یک غلطک پشمی استفاده می شود. در واقع استفاده از غلطک به نوعی موجب می شود لایه نهایی کاملا صیقلی و صاف نباشد. لازم به ذکر است که به سطحی که با استفاده از غلطک حاصل می شود اصطلاحا سطح پوست پرتقالی گفته می شود. اما در مقابل کفپوش خودتراز در جاهایی که سطوح دارای نقص و ناهمواری هستند اصلا قابل مشاهده نبوده و بسیار صاف و صیقلی به نظر می رسند.

از دیگر تفاوت هایی که بین این دو نوع کفپوش وجود دارد این است که ضخامت پوشش اجرا شده با استفاده از غلطک بسیار کمتر از پوشش خودتراز است. به نوعی می توان گفت برای ایجاد یک سطح صاف و صیقلی استفاده از غلطک گزینه مناسبی نیست، زیرا این کار با استفاده از غلطک غیر ممکن می باشد. از دیگر تفاوت هایی که بین این دو نوع کفپوش وجود دارد سهولت در اجرای کفپوش اپوکسی با غلطک است. در واقع در اجرای کفپوش خود تراز به مهارت و دقت بالایی نیاز بوده که بسیار سخت تر و دشوارتر از اجرا با استفاده از غلطک می باشد. کاربری و شرایط کف از دیگر تفاوت های بین این دو نوع کفپوش است.

در واقع استفاده از سیستم کفپوش غلطکی برای محیط های که امکان جاری شدن روغن بر روی کف وجود دارد بهترین گزینه محسوب می شود. زیرا در این نوع سیستم یک سطح پوست پرتقالی ایجاد می شود که در مقابل لغزش از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین از سیستم کفپوش خودتراز در صنایع غذایی و دارویی استفاده می شود. در واقع این نوع کفپوش به دلیل داشتن ضخامت بیشتر از مقاومت بالایی در برابر سایش برخوردار است.

تفاوت کفپوش اپوکسی غلطکی و خودتراز_ویرا اپوکسی

[ ویرا اپوکسی، مطمئن در اجرای کفپوش اپوکسی غلطکی ]

برای اطلاع از قیمت کفپوش اپوکسی غلطکی با ویرا تماس بگیرید!

یکی از دغدغه های مشتریان عزیز عدم اطلاع  از هزینه های کفپوش اپوکسی با غلطک می باشد که با انتخاب ما این نگرانی به بهترین شکل بر طرف می شود. شما می توانید با گروه ما تماس برقرار کنید و یا به سایت ما مراجعه کنید تا اطلاعات لازم را به بهترین شکل در اختیار شما قرار دهیم. با تماس با کارشناسان ماهر و حرفه ای در صورت بروز هر گونه سوال در رابطه با کفپوش اپوکسی غلطکی می توانید مشکل خود را بر طرف کنید. کارشناسان ماهر و حرفه ای ما با دانش و تجربه خود قادرند تا به سوالات شما در هر زمینه ای پاسخ دهند. همچنین این نیروهای مجرب شما را راهنمایی می کنند تا کفپوش مناسب با مکان و کاربری خود را انتخاب کنید. در واقع انتخاب یک کفپوش مناسب به نوعی موجب می شود تا از انتخاب خود بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید.  همچنین اطلاع از لیست قیمت کفپوش اپوکسی غلطکی برای کسانی که می خواهند این نوع کفپوش ها را انتخاب کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با مراجعه به سایت ما می توان به راحتی می توان به این لیست قیمت ها دسترسی پیدا کرد. در واقع این اطلاع از قیمت ها به شما کمک می کند تا متناسب با هزینه خود یکی از این انواع مختلف را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت کفپوش اپوکسی غلطکی

نظرات مشتریان

از کفپوش اپوکسی غلطکی ویرا برای محل کارمون استفاده کردیم بسیار عالیه و بعد گذشت چند سال مثل روز اوله!

بزرگترین مزیت کفپوش اپوکس غلطکی ویرا مقاومت خیلی خوبشه بعد این همه مدت که ما داریمش کوچکترین تغییری نکرده.

اجرای کفپوش اپوکسی غلطکی

نحوه ی اجرای کفپوش اپوکسی غلطکی

اجرای کفپوش اپوکسی غلطکی بسیار ساده و آسان است. در این روش برای بر طرف کردن یکسری عیوب و نقص ها بر روی سطوح از یک غلطک همراه با میزان مواد کمی استفاده می شود. در واقع از این روش می توان به منظور اصلاح کردن ایرادات سطحی استفاده کرد. در صورتی که سطوح مورد نظر شما قدیمی و دارای فرو رفتگی های زیادی است، بهتر است سیستم کفپوش اپوکسی خودتراز را انتخاب کنید. برای نصب کفپوش اپوکسی غلطکی نمی توان به هر گروهی اعتماد کرد، زیرا نصب این نوع کفپوش ها به دانش و تخصص لازم در این زمینه نیاز دارد. با انتخاب ما می توان از نصب کفپوش های خود آسوده خیال بود. ما با دانش و تخصص خود کفپوش های اپوکسی غلطکی را به بهترین شکل برای شما نصب خواهیم کرد. به نوعی می توان گفت نصب تخصصی اپوکسی غلطکی توسط ویرا اپوکسی به بهترین شکل صورت می گیرد.

مقاومت بسیار خوب این کفپوش ها در مرور زمان

همانطور که می دانید کفپوش اپوکسی غلطکی دارای سطوح پرتقالی هستند، از اینرو از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. این نوع کفپوش ها مقاومت بالایی در برابر سایش دارند. همچنین از دیگر مزایای این نوع کفپوش ها می توان به مقاومت بالای مکانیکی و شیمیایی آن ها اشاره کرد. در واقع این نوع کفپوش ها با گذشت زمان همچنان از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

سوالات متداول در زمینه کفپوش اپوکسی غلطکی

سوالات متداول ویرا اپوکسی

این کفپوش ها به دلیل برخورداری از سطوح پرتقالی در برابر سایش بسیار مقاوم هستند و این ویژگی مزیت بسیار بزرگی محسوب می شود.

ویرا اپوکسی یکی از بهترین مراکز اجرای کفپوش اپوکسی غلطکی است.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ویرا اپوکسی میباشد. (طراحی سایت و سئو توسط نگاشت وب)